Read and learn!

Nä, jag har fan fortfarande INTE lärt mig hur man bäddar in så där snyggt så andra kan klicka på den där lilla länken.

Äsch, vilket som så lägger jag in en snygg hel länk här som jag VILL att ni läser!

http://bloggmalplace.wordpress.com/2010/12/30/adhd-i-bilder/

2 responses to “Read and learn!

  1. Först kopierar du länkadressen.
    sen du skriver ordet (det du vill att länken ska heta),
    markerar det och klickar i verktygsfältet på den lilla kättingslänken (ser ut som diagonal åtta)
    och sist kopierar du in länkadressen i rutan som öppnar sig.

    • Tack kära Ister för din kommentar, vad skulle jag göra utan dig?
      Ska göra så nästa ggn jag vill länka till ngt intressant.

      Ha en underbar lördagskväll!

Kommentera

